nie mylolilolie fish..klik.klik.ntuk bg fish makan :)

Wednesday, January 19, 2011

..cinta aku tidak mungkin seindah itu..

Cinta itu takkan mungkin indah buat selamanya... Andai jumpa cinta yang indah, mengertilah itu adalah cinta yang indah bersama Allah.

Cinta yang aku harapkan tidaklah sehebat My Heart yang mungkin akan melepaskan seorang lelaki yang disayangi dan dicintai untuk melihat orang itu bahagia dengan seorang yang dicintainya... Aku tidaklah sekuat itu untuk melakukannya. 
Cinta yang aku harapkan juga bukanlah sehebat Eifell I'm In Love yang mempunyai kehidupan yang cukup sempurna dan mampu mengubah seseorang itu dari seorang yang angkuh kepada seorang yang menghargai wanita.. Cinta aku juga bukanlah seperti Stairway To Heaven yang mungkin akan terlalu mencintai orang lain hanya kerana orang yang dicintai itu tidak ada lagi.. Aku bukanlah seorang yang sangat setia.. Aku hanya mengharapkan penghargaan dari orang yang aku sayang. Cinta aku tidak mungkin akan sehebat  Lagenda Budak Setan yang mungkin akan tabah apabila mengetahui orang yang dicintai, yang ditunggu mengahwini orang lain... Aku juga tidaklah sehebat Ada Apa Dengan Cinta yang meluahkan setiap perasaan melalui sajak.. Aku mungkin tidaklah mahir dalm bersajak.
Andai 1 masa nanti, cinta itu sudah tak ada lagi, aku cuma mengharapkan Jujur yang datang dari diri ko. Tulus ke engkau dengan aku? Aku tahu aku insan biasa yang tak lari daripada melakukan kesalahan.. Tapi, itu mengajar aku satu perkara yang paling berharga dalam hidup aku. Kalau boleh, aku nak uacp lebih 150 juta kali yang aku sangat2 perlukan ko. Tapi, aku kena terima semua ini andai ko pergi dari aku. Aku terima Takdir Cinta ini dengan harapan aku akan membina hidup baru tanpa ko. Ynag penting, aku Sempat Memilki ko dalam hidup aku.
Tapi, aku cuma mengharapkan cinta yang sederhana, yang mampu buat aku tersenyum, rasa dihargai, inginkan kejujuran dan kesetiaan dalam hubungan. Aku tak pernah mengharapkan harta benda melainkan itu.:


*nukilan kaseh aien...

sudah baca kalau suka rajin-rajin lar click button LIKE