nie mylolilolie fish..klik.klik.ntuk bg fish makan :)

Wednesday, February 16, 2011

..BALASAN UNTUK YAYA..

skunk yaya thu camne rase sakit tu..sakitnye ta terluahkan..sume tu jadi dlm skelip mate ja..tp sakitnye payah ntuk dihilangkan..mlm tu elok je aku chat nan afiq..sje je majok2 nan dye..tyme tu 1 je yg aku na : PERHATIAN dr dye..ntah lar..rse terabai je ary tu..terase pelik mlm tu dye lmbat rply comment,chat un cmtu2 je..huhu~ terase gile lar tyme tu..so,tringin lar na on9 fb dye sbb egt en dye da off9..thu2 dye tgh chat ngn 1 girl nie..luluh aty nie bile bce chat diorg..satu satu kua..tyme tu aku fkir,ape istmewanye pggilan bb,b antara kteorg??lau dye blh gnekan pggilan yg same kt girl lain..even bnde tu maen2 skali un..tp krna sygkan hbungan nie..aku try fham situasi tu..aku trime nsihat erin..mgkin tu balasan ntuk aku..
emmm..kisah sedih mlm tu seblh yaya anggap tu hnya mimpi ngeri yaya..ary nie afiq dtg umh yaya ,ntah lar rse cm na bce mcj2 dye kt inbox..mmg byk mcj dr 'cik dodol'..tp mate mira ternmpak plak name 'amanda'.timbul agy perkataan yunk dlm mcj diorg..huh! tabahkan lar aty yaya..think +ve..diorg hnya kwn..hnya tu yg mampu yaya buat..b,bb write sume nie kt snie hnya ntuk luahkan prasaan bb..bb ta kuat ntuk simpan sumenye sorang2..bb sdar bb ta skuat b..bb mntk maaf ats sume salah n silap bb slame nie..maaf ats sume kkurangan bb..mybe b buat sume tu sbb bb kurang bg prhatian kt b..lau diorg blh buat b lbih bhagia,bb redha..maafkan kesalahan bb~


sudah baca kalau suka rajin-rajin lar click button LIKE