nie mylolilolie fish..klik.klik.ntuk bg fish makan :)

Friday, February 11, 2011

..kenali PISCES..

SIFAT-SIFAT PISCES..
Pisces adalah yang paling mudah dipengaruhi dari dua belas tanda zodiak. Mereka bersifat lembut, sabar, simpati tapi satu yang di inginkan ialah inspirasi. Pisces sangat mudah dipengaruhi.Pandai menyesuaikan diri dengan keadaan, yang baik dan buruk. Murah hati, ramah, sedia membantu, mempunyai pemikiran positif dan belas kasihan. Pisces sangat prihatin tentang perasaan orang lain.Mereka sering melalukan sesuatu secara emosional terhadap semau benda menbuatkan mereka penyayang dan peka terhadap orang di sekitar mereka.pisces selalunya membaca dan bertindak balas dalam pelbagai situasi membuatkan mereka fleksibel.Pisces secara sosial popular kerana cara mereka santai dan menyenangkan. Mereka mempunyai rasa luar biasa dari mengamati apa yang seseorang ingin atau keperlukan, dan menyampaikannya. Pisces yang refleksif, memilih untuk membiarkan keadaan dan peristiwa terungkap dan, kemudian baru memberikan respons.
Ketika Pisces mencari situasi yang tepat, mereka mampu melakukan beberapa perbuatan yang luar biasa. Pisces sepenuhnya terlibat dalam jalan yang dipilih, dengan menyaingi segala sesuatu yang lain.Semangat ini boleh dikatakan sihat dan tidak. 
CINTA..
Apabila mereka yang lahir dibawah tanda ini jatuh cinta, itu merupakan tahap kritikal mereka. Mereka akan cenderung untuk memberikan segala-galanya kepada cinta mereka tanpa memikirkan akibat. Mereka juga akan bekorban apa sahaja demi orang yang mereka cintai termasuklah diri dan perasaan mereka. Mereka selalunya lebih memilih untuk melihat cinta mereka tersenyum walaupun mengorbankan kebahagiaan mereka.
SIFAT-SIFAT POSITIF PISCES..
Pisces unggul dalam situasi di mana mereka dapat memanfaatkan sifat imaginative dan intuitive. Mereka sangat berbakat artistik ,setia,mementingkan keluarga, baik dan murah hati. Mereka menerima idea-idea dan keadaan baru. Pisces memiliki kemampuan luar biasa untuk memelihara dan sokongan yang langsung berkaitan dengan intuisi yang kuat.Pisces mempunyai bakat seni yang mendalam dalam semua aspek kerana mereka berbakat besar dan imaginasi yang jelas.Pisces menyukai gaya, kemewahan dan kesenangan, dan selalu siap untuk cabaran baru. Apabila pisces trevel, mereka menikmati unik, eksotis, tempat mewah dan sederhana, tatacara adat da berkeinginan untuk melalui cara hidup di kampung.
SIFAT-SIFAT NEGATIF PISCES..
Pisces selalu bergantung kepada orang lain,sangat emosional dan memerlukan.

Dalam perniagaan, Pisces boleh dikendalikan, tidak termotivasi, mudah terganggu, dan sangat suka mengelamun. Dari sudut nagetif,sering menjadi bahan gosip, bijaksana, dan sangat mudah tertipu kerana mereka terlalu ingin mempercayai. Tidak peduli seberapa kerap mereka ditipu oleh janji-janji kosong, mereka tetap ingin percaya. Sifat suka mengelamun dan tidak praktikal  mereka boleh menjadi sumber penderitaan bagi orang yang dekat dengan mereka. Jadi sebaiknya optimis dan sinis,pisces sukar untuk membuat keputusan mereka sendiri tentang masalah apapun.

AMARAN UNTUK PISCES..
Pisces boleh menderita kekurangan ketegasan dan mudah teralih dari tujuan mereka. Pisces memiliki kecenderungan terhadap kemelesetan dan gelisah bila tidak rasa dilengkapi. Mereka harus hidup dalam keadaan cerah, iklim yang hangat, dekat dengan sumber air.

You are most compatible with
Pisces - totally bliss,
Libra - a fairy tale romance,
Taurus - an excellent match,
Leo - a romantic couple,
Scorpio - such fun and so tantalising.


Absolutely no chance!
Sagittarius - so many problems,
Aquarius - do take care,
Gemini - really needs insight,
Aries - you will need total dedication here.


Your opposite sign
is Virgo

sudah baca kalau suka rajin-rajin lar click button LIKE