nie mylolilolie fish..klik.klik.ntuk bg fish makan :)

Sunday, September 11, 2011

HANTU DIHATI INI

sejak berstatus single, makin hari aku makin sedar akan kehadiran dye dlm hati aku..semakin hari aku makin dambakan kasih sayang dari dye..tiap kali aku jumpe dye aku akn terdiam,ta tentu arah..kat hati nie tuhan je yg tau cmne keadaannye..sume rase ade..suke,malu,excited..hehe..kdg2 bole jatuh jantung nie..even dye just lalu sbelah je..bile ta tgk dye,rindu pulak..tido un bole termimpikan dye je..kdg2 aku ade terfikir.mybe btul kot org ckp,jatuh cinta memenatkan..ta kira lar ape un yg dye buad,cmne un prangai dye..aku ta bole na benci dye..dye sntiasa ada dlm otak..rimas un ada jugak bile 24jam duk pk bnde sama,tp ta bole na elak..

dgn sikap dye yg sgt pelik bg aku buad aku makin syg kt dye..akhirnye aku akui kenyataan tu.. "ada dye dihati aku" tapi....

adakah dihati dye pun ada aku?
adakah dye pun rindukan aku?
adakah betul keputusan aku ntuk terus menanti?
adakah dye sedar aku menantinya?
adakah selamanya aku harus menanti?
adakah kami ditakdirkan bersama?

soalan2 tu slalu dlm kepala aku,ta terluahkan..sakit..dlm sedar atau ta, aku menahan sendu kesunyian..seringkali terasa diabaikan..ta penting dlm hidupnya..dye sibuk dgn dunianya..sampai bila? aku pasrah..kerana syg, aku turutkan..
ya allah,kau tabahkan dan tiupkan kesabaran dihati aku..bantulah hambamu ini dlm menghadapi dugaan ini..kau tunjukkan jln terbaik buat kami..jika dye ditakdirkan ntukku,kau dekatkanlah kami, satukan hati kami dan jika tidak, kau jauhkanlah kami dgn cara yg terbaik..amin~


sudah baca kalau suka rajin-rajin lar click button LIKE