nie mylolilolie fish..klik.klik.ntuk bg fish makan :)

Tuesday, October 25, 2011

jika diberi permata berharga aku pilih dya
jika diberi banglo besar aku pilih dya
jika diberi kereta mewah aku pilih dya
dan jika diberi wang berjuta aku tetap pilih dya
kalau dgn dya salah,aku tak mahu yg benar
kalau dgn dya gelap,aku tak mahu yg cerah
kalau dgn dya derita biarlah selagi bersama dya
jadi perlu lagikah aku terangkan bagaimana bernilainya dya bagi aku ?
hehe . dramatis tak ? mesti ada yg tgh fikir sape lar "dya" yg yaya maksudkan tuh . yelar yaya kan single . hehe . "dya" tuh wujud ke tak itu tak penting pun . lau ada , ada lar . lau tade , tade lar . yaya hnya berkongsi kata2 ja . so , sape2 yg suke sila lar tekan like kt bawah tuh n sape2 yg tak suke tutup ja page nie tau . hehe . 
have a nice day!


sudah baca kalau suka rajin-rajin lar click button LIKE

1 comment: