nie mylolilolie fish..klik.klik.ntuk bg fish makan :)

Wednesday, October 5, 2011

PERANG

perang ? tade lar perang sangat . hehe . perang itu exam lar . that's mean perang da tamat . haha . hari nie last paper exam . ACC106 . alhamdulillah bole jawab sume . hope dpt result bagus . mane tak nye . mlm sblum exam account (subjek plg digeruni) aku bersama membe2 gelak guling2 a.k.a junior2 . sape ? makhluk2 yg slalu bersama aku lar . hehe . ika , qyla , az , madi , syaffik , aidah . kteorg bertungkus lumus study kt McD . walaupun byk gelak dr study . haha . tyme tu baru sedar kteorg tgh exam rupanya . sblum nie , enjoy je kejenye . pergh . mmg taleh duk diam , ada je tempat nak pegi . mandi air terjun , bg mkn ikan , snooker , karok lar , mcm2 . apa2 un aku ta kesah apa org nak ckp , yg penting aku hepy dgn diorg . pegi mana2 un sume ngn diorg . huh ! tak tau lar cuti panjang nie cmne . agy2 ta jumpe kakak yg suka membuli aku tu . bole sasau tidak dibuli lame cmtu . hehe . so , plan nye sblum blk klntn aku nak ikot dye blk kedah jap . bole jgk tgk2 suasana kedah en . hehe . blk klntn nnti nak bela lemak plak . haha :P


sudah baca kalau suka rajin-rajin lar click button LIKE