nie mylolilolie fish..klik.klik.ntuk bg fish makan :)

Monday, February 27, 2012

SAKIT

sakit itu hanya saya yang tahu.mereka hanya dapat melihat bukan merasa salitnya.iya, kadang saya terlepas laku hingga menyusahkan awak dan mereka.maafkan saya.bukan niat untuk menyusahkan, sekadar mencari arah yang hilang.saya tahu awak ingin bersikap adil.tapi..adilkah untuk saya yang menanggung sendiri?luka yang tak terubat.hancur yang tak tercantum.rosak yang tak terbaiki.adilkah hanya saya yang mengetahui tentang kewujudan dia dihati awak?tidakkah awak  terfikir yang dia juga patut tahu tentang kejuwudan saya yang sebenarnya?adakah hanya ada satu cara untuk saya mengakhiri derita ini iaitu dengan kehilangan awak?kalau itu jawapannya.mungkin derita ini akan berakhir tapi saat itu juga derita yang lebih teruk akan bermula.adakah saya punya pilihan lain? SABAR..hanya itu yang saya mampu.

sudah baca kalau suka rajin-rajin lar click button LIKE

No comments: