nie mylolilolie fish..klik.klik.ntuk bg fish makan :)

Sunday, January 16, 2011


this is about my siblings..
Noor Shazlien Azua Anis bt Shaharuddin..
dy kluar dr prut mama pd 030893..
beza umo kteorg sthun je,
tp dy nie da mcm kmbar aku..
dr kcik agy mama ngn abah slalu blikan kteorg brg yg sme..
just beza wrne je..
dy nie pminat wrne kuning
tp dsbabkan kteorg rpat n aku plak gile pink,
so dy un go on jgak la ngn wrne pink..
smpai blik kteorg un wrne pink..
dy nie agk high demand,sume nk prfect..
silap skit laju je nk mlenting..
thats why dy ta rpat cgt nan adk2 aku yg laen..
tp wlau cmne un dy,aku ttap syg dy sgt2.

Muhammad Zuhair Shah bin Shaharuddin..
time aku 4thun,dy un lahir,290996
adk aku yg sorang nie plak manje ckit..heehee..
biase lar dy sorang je hero
yg laen sume heroin..kecian dy tade teman..
aku je lar yg cube memahami dy..
aku lar yg jdi mgse temankan dy
tgk bola,maen PS,overnite..
wlaupun aku ta mnat un sume tu,
aku un plik cmne aku blh epy ble buat sume tu nan dy..
mybe sbb aku terlalu sygkan dy :)

Noor Shazlien Aisyah bt Shaharuddin..
dy nie adk bongsu aku,elok lar nan size dy un tecik je..
dy nie creative,pndai gile mlukis.
tp kdg2 ske buat sepah..
dy nie un manje nan aku
lau aku g mne2 msty mntak aku blikan lollipop.
tu yg pgar slalu runtuh..hehee..

sudah baca kalau suka rajin-rajin lar click button LIKE

No comments: