nie mylolilolie fish..klik.klik.ntuk bg fish makan :)

Monday, July 22, 2013

REMIND ME OF YOU

Hye all . Ntah apa mimpi tiba tiba malam nie datang mood jiwang pulak . Before that, sape taknak baca hentikan je laa . hehe . To bulat, haa iye . Lagu nie untuk bulat saya . Dia sayang yaya yang paling comel . hehe . 
Walaupun dia selalu mengadu badan dia dah gemok sangat . Hey! dia tetap comel . haha . Banyak mana bertambah skalipun size seluar dia, takde hal laa . 
Layan sketsa nie.....
Bulat : Awak...Saya dah makin gemok!
Me : Takpe laa..
Bulat : Awak...Berat saya dah over over overweight!
Me : Takpe laa..
Bulat : Awak...Perut saya buncit sangat dah!
Me : Awak...Dengar saya cakap.Saya sayang awak seadanya.Awak gemok,buncit,overweight,itu tak penting.Yang penting awak sentiasa sihat dan bahagia.Ingat tuh!
P/s : Saya doakan awak sentiasa sihat dan bahagia 

sudah baca kalau suka rajin-rajin lar click button LIKE

No comments: